تلگرام

اطلاعیه فروشگاه

بازدید کننده گرامی: در این فروشگاه کلیه اسناد علمی و پژوهشی از قبیل: مقاله، کتاب، تحقیق، و غیره با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. امیدواریم فایل هایی که در این فروشگاه عرضه می شود کمک شایانی به دانشجویان و بازدیدکنندگان در جهت به دست آوردن اطلاعات علمی صحیح و آسان در هر زمینه از مطالب مختلف کرده باشد. با عضویت در کانال تلگرام ما از زمان قرارگیری فایل های جدید در این فروشگاه به صورت 24 ساعته مطلع شوید

دانلود پاورپوینت روابط عمومی

دانلود پاورپوینت روابط عمومی
چرا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی؟
تعریف روابط عمومی
تاریخچه روابط عمومی ( ایران و جهان )
وظایف روابط عمومی
روابط عمومی کارآمد
تکنیکهای روابط عمومی سنتی
روابط عمومی الکترونیک
تکنیکهای روابط عمومی مدرن
 
 
ارتباطات زیربنای توسعه
روابط عمومی ابزار اطلاع رسانی دولت
روابط عمومی ابزار کاهش شکاف دولت-ملت
ضعف دستگاه اطلاع رسانی دولت
تعریف روابط عمومی
1- كوشش مديران براي ترغيب مردم  يا نفود در افكار آنان از طريق وسايل ارتباطي
2- تلاش ها و اقدام هاي آگاهانه ، برنامه ريزي شده براي استقرار و كسب تقاهم متقابل بين يك سازمان و گروهها
3- كوششي براي تاثير گذاري و  ايجاد تغيير در افكار عمومي
4-انتقال و تجزيه تحليل نظرات مديريت موسسه به مخاطبان و برعكس   
5- آيينه تمام نماي يك مؤسسه
 
تعریف روابط عمومی
6- اطلاع از افكار عمومي ، سنجش و ارزشيابي
7- چشم ، گوش و زبان سازمان   
8- داشتن رابطه خوب با ديگران
  9-اقدام به كارهايي براي افزايش و تقويت رابطه با مردم    
10- مديريت ارتباط ميان يك سازمان و افرادي كه با سازمان سر و كار دارند
11- هنر كاربرد خردمندانه از رسانه هاي جمعي براي نفوذ در افكار جمعي
 
 
 
تعریف روابط عمومی
    روابط عمومی ، وظیفه مدیریتی و روشنی است که برای ایجاد و نگهداری راه ها و خطوط متقابل ارتباط ، درک ، پذیرش و همکاری بین یک سازمان و مردمی که با آن سر و کار دارند ، کمک می کند و این مسئله مستلزم داشتن مدیریت مسائل با بحث ها و موضوعاتی است که مدیریت را برای اطلاع داشتن و پاسخگویی به افکار عمومی آماده می کند ( تجزیه و تحلیل 472 تعریف – رکس هارلو)
تاریخچه روابط عمومی
 
جهان : در سال 1906 ميلادي توسط خبرنگار
 (آي وي لي )) - نيويورك آمريكا – شرکت  راه آهن
ايران :در سال 1330 شمسي دكتر حميد نطقي – شرکت نفت ایران و انگلیس
 ( پدر روابط عمومي ايران )
نظريه هاي روابط عمومی
نظريه تبليغات يا مطبوعاتي در روابط عمومي( يکسويه – دروغ )
 
نظريه اطلاع رساني يا اطلاع عمومي( يکسويه- حقيقت )
 
نظريه الگوي دو سويه نا همسنگ ( سازمان محور)
 
نظريه الگوي دوسويه همسنگ ( مخاطب محور)
فرآيند 4 مرحله اي روابط عمومی
1- شناخت مسئله يا مشکل
2- برنامه ريزي( چه بايد کرد؟،چرا؟چگونه؟)
3-اجراي برنامه
4-ارزيابي
سبکهاي مديرت در روابط عمومی
سبک کلاسيک يا سنتي (تنها اجراي تصميمات مدير)
 
سبک ايدئولوژيک (قبولاندن غير علمي و يکطرفه به
 مخاطب) – ايران بعد از انقلاب
 
سبک انديشه (دموکراتيک،مشارکتي،درگيري پوياي مخاطب )
 
 
 
 
 
فایل پاورپوینت 44 اسلاید

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
fileaa_2003835_4939.zip2 MB





دانلود مجموعه تحقیق های دانش آموزی و دانشجویی با حجم کم

دانلود مجموعه تحقیق های دانش آموزی و دانشجویی با حجم کم قابل توجه دانش آموزان و به ویژه کافی نت داران عزیز: این مجموعه شامل 800 فایل تحقیق با حجم 1 الی 10 صفحه و فرمت word می باشد. این فایل ها طی مدت طولانی توسط خود بنده درست شده و از هر لحاظ مورد اعتماد است. همه فایل ها مرتب و صفحه آرایی آماده چاپ هستند. اغلب فایل های این مجموعه 1 الی 4 صفحه ای هستند و به طور میانگین کل این مجموعه شامل  2000 صفحه خواهد بود. دانش آموزان عزیز در طی سال تحصیل ...

توضیحات بیشتر - دانلود 10,000 تومان

دسته بندی محصولات فروشگاه

آخرین محصولات فروشگاه

محبوبترین محصولات

filesell filesell